Kom hier het allerlaatste nieuws te weten omtrent de Creanijn Scrapbook Shop!



woensdag 9 december 2009

Vraag maar raak


Elke 2 weken leggen we de leden van het designteam op de rooster door hen een scrapgerelateerde vraag te stellen.
Hierdoor krijg je meer inzicht van hoe zij te werk gaan bij het scrappen, en wie weet delen ze wel hun diepste scrap-geheimen met jullie!!!
VRAAG VAN DE WEEK: WAARMEE DOE JIJ JE JOURNALING???
VICKY: Vroeger maakte ik veel gebruik van de computer, maar de laatste tijd doe ik alleen nog handgeschreven journaling. Ik gebruik verschillende soorten journaling tags om op te schrijven, en dat doe ik steevast met een fijn stiftje, meestal in een kleurtje passend bij de layout. Ik heb er een aantal van Stabilo, maar ook de goedkopere versie van de Aldi doet het goed!
ISOLDE: Altijd met een zwart stiftje!
DAPHNE: Meestal gewoon met de hand of heel af en toe met een dymo-lettertang of als het niet te veel is dan doe ik het met kleine letterstickertjes.
VIRGINIE: Meestal met de computer! Ik kies een leuk lettertype en druk deze af op doorzichtige folie om zo op mijn layout te kleven!
BARBARA: Tegenwoordig schrijf ik het met de hand, maar ik gebruik ook de PC
ANN: Journaling schrijf ik meestal met de hand(want een computer is niet mijn beste vriend).
Hiervoor gebruik ik veel sakura gell roll pennen in vele kleuren. Liefst star of metallic.
MARTINE: Met een fijnschrijver (zwart of kleur), gewoon met de losse hand.

Labels: