Kom hier het allerlaatste nieuws te weten omtrent de Creanijn Scrapbook Shop!



woensdag 23 december 2009

Vraag maar raak


Elke 2 weken leggen we de leden van het designteam op de rooster door hen een scrapgerelateerde vraag te stellen.
Hierdoor krijg je meer inzicht van hoe zij te werk gaan bij het scrappen, en wie weet delen ze wel hun diepste scrap-geheimen met jullie!!!
VRAAG VAN DE WEEK: WAT MAG ER ZEKER NIET ONTBREKEN OP JE LAYOUT???
VICKY: Uiteraard voor mij een titel (heel vaak met de Basic Grey stickers, omdat dat nu eenmaal het snelst gaat...) Op de meeste layouts komt tegenwoordig ook handgeschreven journaling.
BARBARA:Stom, maar de datum!
VIRGINIE: Ik mat graag mijn foto's omdat deze een extra toets geven aan mijn uitwerkingen, en de foto's komen beter uit vind ik persoonlijk. Dit ontbreekt nooit op mijn uitwerkingen, als er maar gemat is!
ANN:bijna op al mijn LO's zul je bloemen terugvinden en dan nog het liefst zelfgemaakt.
ISOLDE: Foto's natuurlijk ;-) En anders heb ik niet echt iets wat er zeker op moet. Oh ja, een titel natuurlijk ook. Maar het is niet zo dat ik altijd verf gebruik, het kan ook eens zonder patterned paper, m'n titels kunnen van verschillende stickers of thickers of nog iets anders gemaakt zijn.
DAPHNE: Foto's? Verder kies ik heel vaak voor bloemen en thickers.
KARIN: Journaling ! Al was het maar wie, wat, waar, wat, op elk lootje staat er een stukje tekst, meestal wel wat meer dan de obligate info.
MARTINE: Foto's natuurlijk! :-) En een datum.

Labels: