Kom hier het allerlaatste nieuws te weten omtrent de Creanijn Scrapbook Shop!



woensdag 20 januari 2010

Problemen in de Creanijn Shop

Beste klanten,

Helaas is er op het ogenblik een probleem met de webwinkel. Blijkbaar doet dit probleem zich al een paar dagen voor, je krijgt enkel de hoofdpagina van de shop te zien, maar je kan niet doorklikken.

Ik probeer zo snel mogelijk hiervoor een oplossing te vinden. Ik laat nog even weten wanneer het probleem van de baan is.

Mocht je ook niet meteen een mailtje van mij terugkrijgen, geen paniek, ik krijg mijn mails ook niet binnen via Outlook (wel te lezen via het web, maar wat omslachtig werken…)

Hopelijk is het probleem snel verholpen.

Vergeet niet dat je aanstaande zaterdag eventueel ook in levende lijve kan komen shoppen bij Creanijn Scrapbooking en dat van 13u tot17u30.

Bedankt voor jullie geduld en hopelijk tot binnenkort als de webwinkel weer helemaal werkt!


Groetjes,
Vicky
Creanijn Scrapbooking

Labels: