Kom hier het allerlaatste nieuws te weten omtrent de Creanijn Scrapbook Shop!



woensdag 6 januari 2010

Challenges

Beste scrappers,
Met pijn in het hart laat ik weten dat ik helaas de challenges zal moeten afblazen, en dit om een aantal redenen. Hopelijk begrijpen jullie mijn beslissing.
Sinds ik terug ben van wereldreis neem ik nogal te veel hooi op mijn vork blijkbaar, en ik heb al vaker nachten wakker gelegen omdat ik aan het piekeren was wat ik allemaal nog moest doen (werk, huishouden, scrappen, blog ...) Ik kom ook zelf weinig aan scrappen toe, en daarom wil ik mijn tijd optimaal gebruiken en zorgen dat mijn foto's gescrapt geraken.
En helaas heb ik ook gemerkt dat maar een aantal mensen interesse vertonen in de challenges, en als er zo weinig reactie op komt, vind ik het ook zonde om er dan mijn tijd in te steken. Misschien zijn we allemaal wel veel drukker bezig dan voordien...
Dat wil niet zeggen dat de Creanijnblog op sterven na dood is, je zal regelmatig wel nieuws krijgen qua nieuwe producten, voorbeelden en zo voort. Maar voorlopig dus geen schetsen of inspiratie meer... De lopende challenge blijft nog geldig, je kan nog steeds een cadeaubon winnen!
De Creanijn-activiteiten blijven wel nog doorgaan. Binnenkort mag je de nieuwe workshopkalender verwachten, en ook de shop blijft uiteraard open met onder andere de maandelijkse koopzaterdag. En normaal gezien zal er ook een nieuwe scrapbookdag zijn ergens in februari/maart, maar daarover hoor je later wel meer!!!
Groetjes,
Vicky
Creanijn Scrapbooking

Labels: ,

3 Comments:

Blogger Annelies said...

Heel erg jammer, maar ik begrijp het wel. Ik heb zelf ook veel te weinig tijd om te scrappen en de challenges bij te houden. Heel erg bedankt want ik ben geen snelle scrapper en je schetsen waren zeker een grote hulp. Gelukkig zijn er een heleboel schetsen beschikbaar en ik zal ze zeker blijven gebruiken. Groetjes, Annelies

6 januari 2010 om 19:22  
Blogger Virginie said...

Hey Vicky,
Spijtig, maar ik begrijp dat dit voor jouw een hele moeilijke beslissing was. Denk dat er veel wegens tijdsgebrek geen tijd meer hebben om te scrappen.
Dank alvast dat ik bij jouw designteam mocht horen en hopelijk kunnen we ooit de draad terug opnemen.Ik blijf je alvast volgen en kom zeker af naar de workshops en kijk alvast uit naar de scrapbookdag. Vele groetjes Virginie

6 januari 2010 om 20:39  
Blogger Els said...

Jammer maar teveel is teveel...Ik vond je schetsen ook heel leuk en een hulp voor het maken van mijn layouts. Toch al een enorme prestatie om het zolang te doen!

7 januari 2010 om 19:15  

Een reactie posten

<< Home